De ervaring leert dat een website op verschillende onderdelen kan scoren. Doet een website dat niet, dan zorgt dat voor minder contactmomenten en zelfs inkomstenderving. Door de focus op één of meerdere belangrijke Quick Wins te houden zullen betere resultaten worden geboekt.

Om de verbeterpunten van de door u gekozen Quick Wins in kaart te brengen bieden wij een QuickScan aan. Hiermee analyseren we de huidige Internetprocessen waaruit gericht advies volgt. Het advies kan zijn dat u uw website of webshop op punten t.b.v. zoekmachine optimalisatie, vormgeving of gebruiksvriendelijkheid dient te verbeteren. Advies ten behoeve van het efficient verlopen van order- en/of bedrijfsprocessen (en ander advies) kan eveneens worden verzorgd.

De Quick Wins die wij graag voor u analyseren, staan hieronder aangegeven en zijn voorzien van een korte toelichting.

TRAFFIC - Genereren van bezoekers

  • Search Engine Optimization (zijn uw programmacode en pagina-teksten geoptimaliseerd voor zoekmachines?)
  • Inzet Social Media (is het voor u van belang om Social Media in te zetten of daar anders gebruik van te maken?)

CONVERSIE - Motiveren van bezoekers tot interactie of sales

  • Usability & Graphic appeal (hoe is de beleving van de bezoekers)
  • Advertisement (online / offline)
  • List building strategy
  • Betaalmogelijkheden

AFTERSALES - Tevreden klanten komen terug en zijn de beste reclame

  • E-mail Marketing
  • Referral systemen

 

Wilt u weten waar u staat en welke onderdelen verbeterd kunnen worden? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag op de digitale weg.

Heeft u vragen?