AdviseYou is een strategische, offensieve alliantie tussen zeer ervaren en complementaire ICT professionals, zowel op creatief als op technisch vlak.

Ons vermogen om buiten de gebaande paden te denken zorgt ervoor dat wij oplossingen realiseren die de efficiency, productiviteit en de winstgevendheid van organisaties vergroten.

Klanten
Onze klanten komen uit uiteenlopende sectoren en variëren van middelgrote tot grote nationale en internationale organisaties. AdviseYou heeft samengewerkt met onderstaande bedrijven en heeft inmiddels veel ervaring opgedaan.

Kennisgebieden
De onderstaande kennisgebieden kunnen we binnen een project als geheel leveren, maar kunnen ook individueel afgenomen worden.

  • Consultanty (advies software pakketten, social media, etc.)
  • Webdesign
  • Webdevelopment
  • Mobile development
  • Value Added Services (waaronder Search Engine Optimization)


Specialisaties

Bij de diverse kennisgebieden horen de volgende specialisaties: advies trajecten, het maken van functionele en technische ontwerpen, website usability, webdesign en webdevelopment in xhtml/css, javascript/ajax, php, java, symfony3 framework, laravel, zend framework, ruby on rails en asp.net. Mobile development in java, xamarin, Google apk's, react en react native.

Specialisaties

Professionals
Binnen de alliantie zijn ruim 20 ICT professionals actief, waarvan een deel in meerdere kennisgebieden. De aangewezen projectmanager van AdviseYou zorgt ervoor dat alleen die professionals worden ingezet waarvan de expertise en vaardigheden exact passen bij de doelstelling van de opdracht.

Projectaanpak
Gedurende onze software ontwikkeling projecten zijn een zestal fases te onderscheiden:

  • Analysefase (Discoveryfase)
  • Afbakeningsfase
  • Ontwikkelfase
  • Testfase
  • Opleverfase
  • Onderhoudsfase


Service Level Agreement (SLA)

Om de kwaliteit en continuïteit van de dienstverlening te garanderen, leggen we afspraken vast. In onze Service Level Agreement (SLA) worden de overeengekomen dienstverlening en afspraken nader omschreven. 

Er worden afspraken gemaakt over de volgende onderdelen:

  • Beschrijving van de afgenomen diensten
  • Serviceniveaus van de diensten
  • Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden van de partijen
  • Procedures met betrekking tot de communicatie tussen partijen
  • Bereikbaarheid supportdesk
  • Beschikbaarheid
  • Server onderhoud, back-ups en restore van data

Afhankelijk van de wensen en eisen wordt de Service Level Agreement opgesteld. We nemen graag de opties door om te adviseren wat nodig is voor jullie organisatie.

Kennisborging
De projecten die wij uitvoeren zijn technisch goed gedocumenteerd, zodat iedere professional zich snel kan inlezen in de technische opbouw van de applicatie. 

Heeft u vragen?